Totaal aantal pageviews

donderdag 23 januari 2014

Even voorstellen

Hoi ik ben Belinda (45),

Eindelijk is het dan zover, ik start met mijn eigen blog en daarom zal ik mij eerst even voorstellen en vertellen waarom ik gestart ben met mijn blog Health Food Happy Living.


Zover ik kan nagaan, strijd ik al heel mijn leven tegen overgewicht en heb ik alle dieëten dan ook wel geprobeerd. Totdat ik zo'n 1,5 jaar geleden besloot, niet meer aan dieëten te doen, maar gewoon een andere lifestyle aan te nemen. Ik begon het sporten weer op te pakken, gezonder te eten en mij daarbij ook meer te verdiepen in voedingsmiddelen, waar ik voorheen nooit van gehoord had of zelfs maar geprobeerd had.
Op die manier kwam ik veel meiden tegen die een blog bijhielden over van alles en nog wat, maar meestal toch wel gericht op de jonge vrouw/student.
Sinds kort ben ik gescheiden en zal ik na een huwelijk van ruim 22 jaar, een heel ander en nieuw leven gaan leiden.
Bij zo'n ingrijpende verandering in je leven, ga je ook heel anders tegen dingen aan kijken en besloot ik dat het tijd werd om alles wat mij bezig houdt op te schrijven.

Mijn blog zal voornamelijk gaan over Gezondheid, Voeding en Gelukkig Leven in de breedste zin van het woord. Zo kunnen jullie lezen hoe ik in mijn strijd tegen de kilo's, keuzes maak in voeding, lekkere recepten, sporten etc. Maar ook over mijn leven met mijn twee dochters (19 en 14jaar), huisdieren, interieur, reizen en alles wat er op mijn pad komt waar ik blij en gelukkig van word.

Ik heb er zin in en hoop dat jullie het leuk vinden om mijn blogs te lezen!

2 opmerkingen:

  1. Hoi, wat leuk, ik zag je voorbij komen in de community. Succes met bloggen, ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen