Totaal aantal pageviews

woensdag 31 december 2014

Goodbye 2014, Hello 2015!

Begin dit jaar startte ik mijn blog, met de bedoeling veel te posten over alles wat mij bezig hield, voeding etc. The Happy Lifestyle!

Het was inderdaad een bewogen jaar met vele ups en downs, maar helaas lukte het mij niet de tijd en de moed te vinden het allemaal op te schrijven. Jammer natuurlijk, want ik was zo enthousiast begonnen.

2014 heeft mij heel veel gebracht;
een heerlijk appartement, een nieuwe baan, een nieuwe liefde, maar ook veel momenten van verdriet. Toch sluit ik 2014 af met een goed gevoel en verwelkom ik 2015 met open armen.
Ik verwacht veel van 2015, een jaar met weer veel veranderingen voor de boeg, maar daar ga ik met volle teugen van genieten.

Zoals half Nederland ga ik ook weer de strijd met de kilo's aan, want helaas is daar het laatste half jaar behoorlijk de klad in gekomen. Gezonde voeding en meer beweging is het motto!
Belangrijker nog is het weer oppakken van het bloggen en daarin de nodige inspiratie te vinden en een uitlaatklep. Niets is lekkerder dan alles van je afschrijven of het nu goed of slecht met je gaat en dat heb ik toch wel gemist de afgelopen maanden.

Dus ja, jullie zullen mijn pad weer kunnen volgen naar een gezonder en fitter lichaam, ga ik weer recepten delen en jullie laten meedelen in alles wat mij 2015 gaat brengen.

SO GOODBYE 2014 AND HELLO 2015!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten